- Nieuws
- Oppervlaktebehandeling
- Plaatbewerking
- Verspaning
- Maintenance
- Automatisering
- Lassen
- Toelevering
Als ondernemer wil u vooral uw ding kunnen doen. Dus moet u erop kunnen vertrouwen dat al uw processen, van order-ingave, productie en verzending tot en met boekhouding, elkaar naadloos opvolgen. ERP-software heeft zich al langer bewezen als het instrument bij uitstek om dat voor elkaar te krijgen. De oplossing van ProfitPlus gaat nog een stapje verder. Omdat het zich focust op wat u echt nodig heeft. Niet meer, zodat u niet betaalt voor dure toeters en bellen die niet bij uw processen passen. Niet minder, want ProfitPlus levert ook maatwerk af, zodat de software echt een antwoord vormt op de uitdagingen waar u mee worstelt en zonder dat dat effect heeft bij updates.
Gaat u maar eens snuisteren in de indrukwekkende referentielijst die ProfitPlus intussen heeft opgebouwd. U vindt er bedrijven in met zes tot 1.700 medewerkers uit een brede waaier aan sectoren die allemaal met dezelfde business software werken. “Net omdat ze zo schaalbaar is en zich laat aanpassen in functie van de noden van onze klanten. Ook wanneer die veranderen of wanneer er vestigingen bijkomen”, vertelt Wouter Fonteyn, head of sales & marketing bij het Kortrijkse softwarehuis. “Alles wordt hier in huis ontwikkeld. Dat maakt dat, hoewel we al heel ver geraken met ons standaardpakket dat zich makkelijk laat koppelen, ook maatwerk snel up and running kunnen krijgen. Belangrijk, want we zien toch dat de drempelvrees voor ondernemers om over te stappen naar een ERP-pakket veel te maken heeft met de soms lange implementatietrajecten. Dat doen wij anders.”
Onmiddellijk inzetbaar en gebruiksvriendelijk zijn dan ook de sleutelwoorden in de business software van ProfitPlus. Daarom passen al uw processen binnen één en hetzelfde pakket. Wouter: “Het uitgangspunt is ervoor te zorgen dat uw medewerkers nog zo weinig mogelijk taken manueel moeten uitvoeren. Op die manier kan u winnen in tijd, efficiëntie en nauwkeurigheid. Daarom worden alle commerciële, logistieke en financiële bedrijfsprocessen samengebracht in één allesomvattend pakket. Er wordt maximaal geïntegreerd en geautomatiseerd, maar u verliest als ondernemer geen enkel moment de controle.” Of u nu inzicht wil krijgen in uw productie en zijn capaciteit, een webshop opzetten met configurator, uw MRP perfect beheren, de planning van uw servicetechniekers opvolgen, tot digitale werkinstructies voorbereiden voor nieuwe medewerkers … het kan allemaal. “Omdat we altijd vertrekken vanuit een onafhankelijke, grondige analyse om de huidige processen in kaart te brengen en ze te toetsen aan hoe het idealiter zou werken. Daar leggen we de lat.”
Sneller, eenvoudiger en beter. Dat is dus de ambitie van de business software van ProfitPlus. “We doen er alles aan om die waar te maken waar het telt, op het terrein. Ons pakket ziet er misschien wat minder sexy uit, maar dat maken we ruimschoots goed door de snelheid waaraan het werkt en de inzichtelijkheid die het biedt. Elke gebruiker heeft in realtime meteen toegang tot de informatie die hij nodig heeft om zijn job beter te doen. We willen als een partner zijn die meedenkt met zijn klanten over hoe we kunnen zorgen voor de juiste antwoorden op hun uitdagingen. En we staan klaar met ons team van 32 gedreven medewerkers om hen de juiste service en ondersteuning te geven”, besluit Wouter.
Lees de volledige brochure voor meer informatie over Voortmans automatiserings- en digitaliseringsoplossingen voor waardeketentransformatie: https://www.voortman.net/nl/kennisbank/automatiseer-digitaliseer-waardeketen
Neem dan rechtstreeks contact op met ProfitPlus.
Contact opnemen