NLFR

Platform voor de metaal- & staalverwerkende industrie
AMADA richt een nieuw bedrijf op om de serviceprestaties te verbeteren

AMADA richt een nieuw bedrijf op om de serviceprestaties te verbeteren

Als onderdeel van de onlangs aangekondigde bedrijfsplannen voor de middellange en lange termijn richt de AMADA Group een nieuw zelfstandig bedrijf op – AMADA Service Europe. Deze proactieve stap is een belangrijke bouwsteen op weg naar een nog betere klantenservice en zal een verdere differentiator zijn voor ’s werelds toonaangevende fabrikant van plaatbewerkingsmachines.

Vanaf april 2024 zal AMADA Service Europe voortbouwen op de jarenlange ervaring van het bedrijf met innovatieve technologie, een uitgebreid machineaanbod en vooral een toonaangevende serviceverlening. De oprichting van de nieuwe divisie zal AMADA in staat stellen om een constant hoog serviceniveau te bieden op elke markt in Europa.

Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in de gebouwen van AMADA France in Parijs. Het is echter zeer belangrijk op te merken dat AMADA op geen enkele manier de zeer efficiënte service zal veranderen die klanten al dagelijks ontvangen van hun lokale serviceteams. De oprichting van AMADA Service Europe zorgt voor een gestandaardiseerde service in heel Europa, ongeacht de locatie.

“We willen dezelfde eersteklas servicekwaliteit bieden, waar de klant zich ook bevindt in Europa, inclusief ontwikkelingslanden”, zegt Christophe Sangnier, President van AMADA Service Europe. “Het nieuwe bedrijf heeft zichzelf een aantal belangrijke doelen gesteld, waaronder de verdere kwalificatie van servicemonteurs in Europa.

Daarnaast zal AMADA Service Europe streven naar meer digitalisering door het aanbieden van hoogwaardige en op maat gemaakte industriële IoT-diensten in alle markten en gebieden, terwijl een andere belangrijke doelstelling is het bevorderen van best practice services in heel Europa ten behoeve van eindklanten.

“De Europese serviceteams van AMADA ondersteunen hun klanten proactief, snel en professioneel”, zegt de heer Sangnier, die 27 jaar service-ervaring heeft bij AMADA. “Ik wil mijn kennis gebruiken om AMADA Service Europe te standaardiseren en op het hele continent hetzelfde toonaangevende serviceniveau te bieden. AMADA staat al bekend om zijn uitstekende service, maar het creëren van een consistent hoog serviceniveau over de hele linie zal onze Europese klanten nog meer gemoedsrust geven.”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kunnen we je helpen met zoeken?